Regulamin serwisusuchy-stempel.pl

WARUNKI OGÓLNE:

1. Serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.suchy-stempel.pl umożliwia składanie zamówień na suche pieczęci za pośrednictwem Internetu.
2. Złożenie zamówienie za pomocą serwisu www.suchy-stempel.pl oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu.
3. W przypadku potrzeby uzyskania informacji na temat zamówienia, prosimy o kontakt z naszą firmą poprzez email: biuro@suchy-stempel.pl lub telefonicznie: 733 597 050.
4. Ceny suchych stempli znajdujące się w serwisie internetowym www.suchy-stempel.pl są podane w złotych polskich.
5. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie w chwili składania zamówienia. Cena ta nie zawiera kosztu przesyłki.

ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

6. Oferta serwisu www.suchy-stempel.pl obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie kraju.
7. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą pierwszego dnia roboczego następującego bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
8. Zamówienia składane są za pomocą formularza - który należy wypełnić.
9. Klienci serwisu www.suchy-stempel.pl zobowiązani są do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zawierającego dane zamawiającego.
10. Aby złożyć zamówienie należy wypełnić formularz i zatwierdzić zamówienie.
11. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma informację potwierdzającą zamówienie. Zastrzegamy sobie również możliwość telefonicznego potwierdzenia zamówienia.
12. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. podania nieprawdziwego numeru telefonu lub e-mail, pod którym będzie niemożliwe potwierdzenie zamówienia.
13. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
14. Zamówione produkty wysyłane są jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualnie potwierdzenia płatności). W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie czas kompletowania zamówienia może wydłużyć się do 5 dni roboczych. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć ponad 5 dni niezwłocznie o tym fakcie Państwa poinformujemy.
15. Czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi zwykle od 1 do 2 dni roboczych, poczty od 1 do 3 dni roboczych, termin odbioru osobistego wyznaczany jest zazwyczaj następnego dnia od złożenia zamówienia.
16. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień
17. Zamawiający posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
18. Koszt przesyłki pokrywa Nabywca (w przypadku pobrania jest on wliczony w kwotę pobrania).
19 Zamawiający ma prawo wybrać formę płatności za zakupiony towar. Płatność może nastąpić za pobraniem przy odbiorze przesyłki, podczas osobistego odbioru w siedzibie firmy VISP Technology przy ul. Szewskiej 4, w Lublinie lub przelewem na konto nr 69 1950 0001 2006 0005 1515 0001.
20. Realizacja zamówienia następuje gdy: >> zostanie odnotowana wpłata za zamówienie na konto podane w punkcie 19 niniejszego regulaminu – w przypadku zapłaty przelewem >> zostanie potwierdzone zamówienie – w przypadku pobrania.
21. Do przesyłki dołączany jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).
22. Klient zobowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.

ZWROTY:

23. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Uznanie zwrotu jest możliwe w przypadku gdy produkt nie jest używany, zniszczony, jest kompletny czyli posiadający nienaruszone opakowanie fabryczne.
24. Zwroty prosimy kierować na adres firmy VISP Technology, ul.Zemborzycka 96, 20-445 Lublin, z dopiskiem „ZWROT” koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
25. Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu - produkt powinniśmy otrzymać w takim stanie w jakim go wysłaliśmy - tylko wtedy będziemy mogli uznać zwrot.
26. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJE:

27. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
28. Opis reklamacji oraz towary, których dotyczy reklamacja prosimy kierować na adres firmy Skryptor z dopiskiem „REKLAMACJA” koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki ponosi Klient.
29. Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu
30. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie w ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji.
31. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy przekazujemy przelewem bankowym.
32. Reklamacje wynikające z uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego. Nabywca powinien sprawdzić zawartość uszkodzonej paczki w obecności doręczającego w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub czy przesyłka jest kompletna. Jeżeli tego nie uczyni i po czasie stwierdzi, że towar jest uszkodzony bądź niekompletny reklamacje nie będą uwzględniane.
33. Jeśli zrealizowane zamówienie wróci do nas (nie zostanie podjęte w terminie, klient odmówi jego przyjęcia itp.) ewentualne drugie zamówienie, które złoży ten Klient musi zostać potwierdzone telefonicznie. Zaznaczamy, że nie przewidujemy dalszej współpracy z Klientami, którzy nie odebrali dwóch przesyłek w historii swoich zamówień.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

34. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).